Green Smoothie

By Paulina Szlagowska - 9/26/2015

Witam was w pierwszej notce tej jesieni!
Generalnie ta notka miała pojawić się dużo wcześniej, ale w szkole jest już pełno sprawdzianów do napisania, kartkówek i wieele innych rzeczy, które zabierają bardzo dużo czasu. Postaram się pisać do was 2 razy w tygodniu, mam nadzieję, że uda mi się zrealizować ten cel.
Dzisiaj przyszłam do was z kolejnym postem z serii CIY, tym razem na zielone smoothie. Powiem wam jedno: to jest super łatwe, superszybkie, i co najważniejsze: bardzo dobre, a w dodatku zdrowe. Szczerze, to nie wiem, czy bym kiedyś spróbowała, gdyby nie Łucja (lucyandlucy1), ale cieszę się, że coś mnie "pchnęło" w tym kierunku. Polecam wam je niezależnie od pory roku- będzie tak samo dobre zarówno w zimę, jesień, jak i lato!
Potrzebujesz:
1. Szpinak (mrożony albo świeży, jak wolicie)
2. Jogurt naturalny
3. Kostki lodu
4. 1 banana
5. 1/2 jabłka
6. Pietruszka (jak chcecie, ja nie polecam- wyjdzie niezbyt dobre)
7. Blender
Wykonanie
 1. Najpierw dodajemy banana...
 ...potem szpinak...
 ...opcjonalnie pietruszkę...
...i lód. Na końcu blendujemy. Możecie przyozdobić go pietruszką  i ogórkiem, tak jak ja. Et voila! Smacznego!
Wypróbowaliście przepisu? Smakuje wam?
xoxo, Paulina.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. wyglada pysznie ale nie wiem czy dobre to jest banan z zielonymi warzywami
    Zapraszam na bloga
    Zapraszam na fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobre połączenie :)) xx

      Usuń
  2. Mm wygląda pysznie !
    olaabo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.