Ready for a new adventure

By Paulina Szlagowska - 1/02/2016



Nie mogę uwierzyć w to, że mamy już 2016 rok. Na samą myśl o tym braknie mi słów. Dopiero żegnaliśmy 2014 rok, a teraz? Teraz cieszymy się Nowym Rokiem z nadzieją, że będzie on lepszy od poprzedniego.
Chciałabym opisać jednym słowem ubiegły rok, ale niestety nie potrafię. Jak każdy miałam wzloty i upadki, dobre i złe chwile. To jest normalne, bo takie jest życie. Mimo, że nie był to najlepszy rok, nie mogę też nazwać go najgorszym. Przez te 12 miesięcy naprawdę sporo się zmieniło, ja również. Nie jestem już tą samą dziewczyną, którą poznawaliście w 2014 roku- nabrałam innego spojrzenia na każdą sytuację, zmieniłam podejście do wszystkiego. Myślę, że wydoroślałam przez ten rok. Przede wszystkim zmieniły się moje gusta. I mimo, że życie nieraz dawało mi w kość, nie poddawałam się tak łatwo. "Z każdej sytuacji jest wyjście"- tak brzmiało moje "motto", które powtarzałam tylko i wyłącznie sobie.

Zaniedbałam trochę bloga, nie ma co tego ukrywać. Postów było zbyt mało, zbyt mało było również sesji. W tym roku planuję to zmienić. Nowy Rok jest dla mnie nową przygodą, nowym startem. Będę walczyć o jeszcze lepsze wyniki w szkole, lepsze zdjęcia, lepsze posty czy filmiki. Wszystko w tym roku stanie się lepsze. Nie obiecuję sobie, że schudnę (chociaż i tak to zrobię) czy zacznę codziennie ćwiczyć. Nie ma co się okłamywać. W Nowym Roku będę dalej odkrywać siebie. Wyciągać z siebie tyle, ile się da. Tym samym chcę wprowadzić na blogu i YouTube kilka zmian, o których dowiecie się w drugiej połowie roku. Chcę w końcu czuć się spełniona, czuć, że to, co robię, wykonuję dobrze. I osiągnę to. Nowa przygoda- tylko tak mogę nazwać Nowy Rok. Nie nową nadzieją, nowym życiem. Mam zamiar wykorzystać ten rok w 100%-ach, wypełnić go cudownymi wspomnieniami. I przede wszystkim, chcę więcej się uśmiechać- bo to już większy krok w stronę optymizmu, prawda? ;)






Życzę wam wszystkim szczęśliwego (i spełnionego!) Nowego Roku! :) 
Dziękuję Ewelinie za te cudowne zdjęcia! 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.