Kim TY tak właściwie jesteś?

By Paulina Szlagowska - 4/18/2016



Nie wiem, jak wy, ale ja sobie często zadaję powyższe pytanie. Nigdy nie umiem do końca określić właściwej odpowiedzi. Właściwych odpowiedzi jest wiele, ale za każdym razem czuję, że to nie jest wszystko, co chciałabym móc o sobie stwierdzić. Ale jest jeszcze jedno, co mnie gnębi od dłuższego czasu... Kim chciałabym być? Jaka chciałabym być? Na to pytanie jest tyle odpowiedzi, ile gwiazd na niebie. Nigdy do końca się tego nie określi. I mogę się założyć, że masz tak i Ty. Dlatego dzisiaj, po przeczytaniu tej notki, zamknij się na chwilę w pokoju, posiedź w ciszy i zastanów się: kim jestem? Nie zapomnij, że masz docenić siebie. Na tej liście mają być tylko i wyłącznie pozytywne rzeczy związane z Twoją osobą. No to do dzieła! 
Kim/jaka jestem? 
JESTEM...
-bloggerką
-youtuberką
-osobą dążącą do swoich marzeń
-osobą kochającą swoją rodzinę
-osobą, która docenia to, co ma
-osobą, która ma najwspanialszych przyjaciół na świecie
-(nie)normalną nastolatką
-bardzo dobrą uczennicą
-pracowita
-sumienna
-czasami uparta (w słusznych sprawach)
-przyjacielska
-miła
-pomocna
-w drodze do bycia optymistką
-osobą z pasją
-osobą, która kocha życie
-osobą, która uwielbia to, co staromodne
-szczera
-szczęśliwa
-coraz chudsza 
-dumna z moich osiągnięć
...
-SOBĄ



A kim TY jesteś?

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Też często zadaje sobie podobne pytanie. To piękne, że wymieniając kim jesteś nie zapomniałaś o tym, że jesteś sobą💓
    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo :) zdjęcia piękne (jak zawsze), pomysł na posta (jak zawsze) genialny :D Ehh ale ja Ci słodzę :D Dobra, żeby było więcej. Pauliś tak btw z innej beczki nominowałam Cię do LBA :)

    Buziaczki, Niezdara http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze napisane :)
    Ja wiem, że jestem sobą i osoba dążącą do spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.