"Nie dasz rady, nie uda ci się!"

By Paulina Szlagowska - 4/16/2016


Każdy z nas wiele razy słyszał te słowa- ja również. Często jest tak, że nawet najbliżsi w nas wątpią (na szczęście moi mnie wspierają), przyjaciele i rodzina odwodzą nas od różnych pomysłów, bo "nie damy sobie rady" lub "i tak nam się nie uda, tylko marnujemy czas". Czy zawsze tak jest? Nie! Nawet jeśli już ktoś we mnie wątpi, staram się ze wszystkich sił udowodnić, że to nieprawda. Podstawą jest wiara w siebie i własne możliwości. Jeśli w siebie uwierzysz, wszystko pójdzie lepiej. Nie rób nic na siłę. Jeśli stwierdzisz, że inni mają rację (choć nie zawsze ją mają!), spróbuj chociaż podejść do tego wyzwania- co cię nie zabije, to cię wzmocni! Podejdź teraz do lustra i powiedz "Dam radę. Uda mi się.". Od razu poczujesz w sobie siłę do działania. Postępuj tak w każdej chwili zwątpienia. Ja wierzę, że ci się uda, dasz radę! Tylko ty musisz w to uwierzyć i działać...


A Wy wierzycie w siebie i własne możliwości?
Za dzisiejsze zdjęcia serdecznie dziękuje moim przyjaciołom: Filipowi i Kindze! :) 

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Mam momenty słabości, ale staram się wierzyć w siebie i swoje możliwości!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami potrafie to zrobić, a czasami już po prostu nie daje rady, ale post jest swietny i zdjęcia również:))
    obserwujemy.
    www.kineeeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba wierzyc w siebie i swoje mozliwosci przeciez wszystko moze sie udac trzeba tylko chciec i sie starac :D
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze słuchaniem innych to jest tak, że powinniśmy sobie przewertować ich słowa i podzielić je na te wartościowe i mniej, albo w ogóle nie wartościowe. Te pierwsze jak najbardziej powinno się przyswoić, pozostałe po prostu olać ;)
    Pozdrawiam,
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiara w siebie jest bardzo ważna w trakcie dążenia do celu :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega motywacja! Świetne zdjecia! Nic dodać nic ująć! Zapraszam w wolnej chwili do mnie! Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.