Jestem szczęściarą

By Paulina Szlagowska - 5/04/2016


Wiele razy marudzimy, że czegoś nam brakuje. Zazdrościmy innym. Pożądamy czegoś, na co nas nie stać lub po prostu nie możemy tego posiadać. Ale jak często siadamy i myślimy "A co ja tak naprawdę posiadam? Jakie mogą być powody mojego szczęścia?"? Nie wiem, czy to dobrze, ale ja siadam i myślę o tym bardzo często, i co jest najlepsze, codziennie znajduję coraz więcej odpowiedzi na te pytania. Myślę, że to dobrze o mnie świadczy, bo to znaczy, że doceniam to, co posiadam. Cieszę się z każdej drobnostki. Dlatego mam prawo nazywać siebie szczęściarą. Mogę nazywać się szczęściarą, ponieważ mam dach nad głową, ponieważ mam co jeść, mogę spełniać swoje marzenia, jestem ze szczęśliwej (i pełnej!) rodziny. Jestem szczęściarą, ponieważ mam prawo podjąć decyzję dotyczącą wybrania przyszłej szkoły. Jestem szczęściarą, bo mogę chodzić, mówić, bo słyszę. Jestem szczęściarą, bo mam przyjaciół, którzy mnie wspierają, bo mam prawo do nauki. Jestem szczęściarą, ponieważ mogę prowadzić swoją działalność w internecie. Jestem szczęściarą, bo mam odpowiednie warunki do życia, bo mogę pomagać innym ludziom, bo żyję w kraju, w którym jest w miarę bezpiecznie. Mogę nazwać się szczęściarą, ponieważ mam prawo do bycia sobą, bo mam prawo do wyznawania wiary w jednego Boga bez ryzyka prześladowań. Jestem szczęściarą, bo żyję. Cieszę się z każdej drobnej rzeczy, jaką Bóg mi daje, bo to jest najważniejsze. Te rzeczy powinniśmy docenić, one są kluczowe. Powinniśmy docenić to, co mamy, bo pewnego dnia tego może zabraknąć. 



A dlaczego Ty jesteś szczęściarą/szczęściarzem?

  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Powinnyśmy doceniać to, co jest nam dane!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak mało osób docenia to co ma :(

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Często myślę na ten temat i wręcz smuci mnie to, że niektórzy nie potrafią zauważyć i docenić niektórych rzeczy...
    Świetne zdjęcia
    http://ovless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo ludzi (zwłaszcza Polacy) ciągle narzekają, a tak naprawdę nie doceniają takich malutkich drobnostek, które powodują, że i tak mają wiele lepiej od niektórych ludzi.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś szczęściarą ♥ ja również, jestem szczęściarą bo trafiłam na bloga takiej szczęściary jak Ty i mnie to tak mocno motywuje. Jesteś bardzo pozytywną osobą i dziękuję Ci za wszystko :)

    Ściskam Cię bardzo mocno ♥
    I zapraszam do siebie -> http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    Niezdara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło przeczytać taki komentarz! Dziękuję Ci bardzo za tak miłe i podnoszące na duchu słowa! <3 Również mocno ściskam, xx

      Usuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.