Potęga przyjaźni

By Paulina Szlagowska - 5/01/2016




Przyjaciel... Większość z nas go ma. Kim on tak naprawdę jest? 
Każdemu z nas (lub większości, zależy od człowieka) zależy na przyjaźni. Większość z nas czuje potrzebę posiadania przyjaciela... Człowieka, który będzie z nami w trudnych i lepszych momentach naszego życia. Przyjaciel to ktoś, kto jest z Tobą, gdy słońce wzejdzie i gdy zasłonią je chmury. Przyjaciel jest z Tobą, kiedy płaczesz i się śmiejesz. Przyjaciel jest członkiem rodziny, którego wybieramy sobie sami. 
Niejednokrotnie wątpiłam w potęgę przyjaźni. Niejednokrotnie relacja między mną a moimi przyjaciółkami była wystawiana na trudną próbę. Wygrałyśmy razem tą wojnę, do dzisiaj się przyjaźnimy. Ludzie mówią, że prawdziwych przyjaciół znajdzie się w biedzie. Nic bardziej mylnego. Prawdziwych przyjaciół znajdziemy wtedy, gdy nam się dobrze powodzi, wtedy widać, komu naprawdę zależy na tym, abyśmy byli szczęśliwi. Ja w ten sposób poznałam właśnie swoje przyjaciółki. One są zawsze przy mnie, kiedy ich potrzebuję, troszczą się o mnie. Pamiętam, jak miałam straszne problemy zdrowotne i trafiłam do szpitala, a one zorganizowały mi niespodziankę- kupiły ogromnego pluszaka, napompowały balony i odwiedziły mnie w szpitalu. Odwiedzały mnie codziennie, codziennie widziałam ich uśmiechnięte twarze obok mojego łóżka. Wtedy przestałam wątpić w cokolwiek. 
Dziewczyny, wiem, że to czytacie, dlatego dziękuję, że jesteście ze mną, kiedy przechodzę piekło, kiedy moja mordka się cieszy, kiedy moje oczy wylewają morze łez, że próbujecie mnie do nich rozśmieszać. Dziękuję Wam za te wszystkie śmieszne sytuacje, za multum głupich zdjęć, za multum wiadomości na fejsie i spamie w sms-ach. Dziękuję, że wspieracie mnie w tym, co robię, że znosicie moje humorki, że cieszycie się z każdego mojego osiągnięcia. Dziękuję, że jesteście.

A Wy za co chcecie podziękować Waszym przyjaciołom? :) 

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. OuO post śliczny wiele informacji w krótkim tekście gdzie inni rozpisują się działami. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie <3 i tekst i fotki:) szkoda tylko że mi nie było dane mieć takich przyjaciół ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szczęśliwa, że mam tak cudownych przyjaciół! Cudowny wpis!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.