To nie jest koniec

By Paulina Szlagowska - 7/05/2016


24 czerwca zakończyłam kolejny etap swojego życia. Oficjalnie jestem już absolwentką gimnazjum. Pożegnania nie są łatwe. Oczywiście nie obeszło się bez łez. Spędziłam z tymi ludźmi całe 3 lata, najlepsze 3 lata w życiu, zawsze mogłam na nich polegać... i co? We wrześniu już się w tym składzie nie spotkamy, takie jest życie. Ale to nie jest koniec. Nie załamuję się tym. Wiem, że mogę poznać nowych, ciekawych ludzi i nawiązać nowe znajomości. Wiem, że z nimi będę miała równie tyle przeżyć, co z moją starą klasą. Co prawda, trochę się stresuję, ale wiem, że to mnie tylko umocni. Koniec każdej przygody to początek nowej. Każdy koniec to początek czegoś nowego. Dlatego nie załamuj się, że coś się skończyło. Zamiast tego ciesz się, że coś się zacznie. A to właśnie zdarzenie może wywrócić Twoje życie do góry nogami, może być mega pozytywne i może wnieść więcej radości do Twojego życia! Z takim nastawieniem żyje się o wiele łatwiej. 


  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. U mnie też łatwo nie było, ale masz racje- coś się kończy,a coś się zaczyna.
    Bardzo pięknie wyszłaś na zdjęciach!
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    https://aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.