Nie rezygnuj

By Paulina Szlagowska - 9/13/2016

Ile razy miałeś wrażenie, że to, co robisz, jest pozbawione sensu?

Każdy z nas nieraz miewa wątpliwości czy podjął dobrą decyzję. Czy na pewno dobrze robi, że do czegoś się zobowiązuje, że "bierze się za coś". Ludzie bardzo często (przez właśnie wątpliwości) rezygnują z różnych rzeczy, czynności. Gdy podejmujemy decyzję, że jednak z niej [czynności] rezygnujemy, zamykamy sobie drzwi do sukcesu. Życie jest pełne pułapek, ciężkich chwil, w których właśnie pojawiają się wspomniane wcześniej przeze mnie wątpliwości, ale grunt to je ominąć, wygrać z nimi. I przede wszystkim, nigdy się nie poddawać.

Przyznaj się sam przed sobą. Ile razy zrezygnowałeś z czegoś, co było dla Ciebie bardzo ważne tylko dlatego, że pojawiły się drobne komplikacje, a Ty straciłeś wiarę w to, że Ci się uda? Zrób sobie drobny rachunek sumienia. A teraz zastanów się nad skutkami tej rezygnacji, na pewno jakieś odczuwasz.

Jeśli chodzi o mnie, oczywiście, moje życie składa się z wątpliwości, czy na pewno dobrze zrobiłam wybierając profil biologiczno-chemiczny, czy na pewno dobrze zrobiłam starając się za wszelką cenę utrzymać kontakt z niektórymi ludźmi... Ostatnio wahałam się również, czy nie usunąć bloga. Pod wpływem emocji byłam gotowa to zrobić. Jednak gdy pomyślę o możliwych skutkach tego działania, robi mi się strasznie głupio, że chciałam zrezygnować ze swojej pasji, tylko dlatego, że po drodze pojawiły się komplikacje. Ale nie zrobiłam tego i jestem z tego powodu szczęśliwa.

Właśnie o to w życiu chodzi, żeby nigdy się nie poddawać. Nie tracić wiary w to, że się uda. Nie tracić wiary w to, że potrafimy coś zrobić. Tak naprawdę wątpliwości będą zawsze, jednak zawsze można je jakoś uciszyć, stłumić. Grunt to chcieć. Pamiętaj, nigdy nie rezygnuj z niczego, co jest dla Ciebie ważne. I nigdy, przenigdy, się nie poddawaj ani nie trać nadziei. Po deszczu zawsze wyjdzie słońce.


  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jestem tego zdania i przekonania, że wolę czegoś spróbować niż później żałować, że się nie spróbowało - i tym się kieruję w życiu! Piękny post! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy jeden komentarz=wielka motywacja. Dziękuję bardzo!

-Weryfikacja obrazkowa wyłączona.